Onze manager houdt zich niet aan afspraken
Afspraken die niet nagekomen worden Ik ben betrokken als adviseur bij de opvolging van een medewerkersonderzoek dat we hebben uitgevoerd voor een klant. In een
Afspraken die niet nagekomen worden Ik ben betrokken als adviseur bij de opvolging van een medewerkersonderzoek dat we hebben uitgevoerd voor een klant. In een
Het begint al in de eerste week De eerste week van onboarding is een belangrijke periode voor nieuwe medewerkers. In deze eerste dagen vormen zij
De onboarding van een nieuwe medewerker Het verwelkomen van nieuwe medewerkers is altijd een spannend moment. Het symboliseert een nieuw hoofdstuk, een frisse start en
Vaak wordt gedacht dat salaris een grote invloed heeft op de motivatie van werknemers. Echter, de Two Factor Theory van Herzberg bepleit dat het verband
Eigenaarschap bij medewerkers… vaak een paradox Eigenaarschap. Er wordt door onze klanten vaak over gesproken. Of preciezer gezegd, er wordt vaak gesproken over het ontbreken
Trend: medewerkertevredenheid in een historisch perspectief Wat was wanneer eigenlijk de trend? Het is moeilijk om exact aan te geven wanneer de termen “medewerkertevredenheid”, “medewerkerbetrokkenheid”,
Verschillen en overeenkomsten tussen tevreden, betrokken, bevlogen en gelukkig: wat is het eigenlijk? Tevreden, betrokken, bevlogen, gelukkig zijn benamingen die in de afgelopen jaren veelvuldig
De rapportage van jouw medewerkersonderzoek staat boordevol informatie. En iedereen die dat rapport leest, leest dat wat zij dénken te zien. Maar dat wat zij
Vijf mogelijke oorzaken waardoor de respons op een medewerkerstevredenheidsonderzoek tegenvalt Vijf redenen bij wijze van voorbeeld Er zijn verschillende redenen voor een (te) lage respons
Wat is werkgeluk en hoe belangrijk is het? Werkgeluk is het algemene gevoel van geluk en welzijn dat medewerkers ervaren op het werk. Lees hieronder